UTSATT: Innkalling til årsmøtet for 2023

Som du kanskje har sett så har årets The Gathering dessverre blitt avlyst. Det gjør at vi er nødt til å utsette årsmøtet i KANDU. Ny innkalling vil bli sendt ut og publisert så fort vi har satt ny dato.

Har du søkt og fått innvilget reisedekning så slipper du å betale noe tilbake.

Det er flere grunner til utsettelse av årsmøtet, og hovedårsaken er at mye av ressursene våre nå går  til oppstart av planleggingsfasen for TG25. Vi ønsker også å få med oss flere på årsmøtet for valg og for innspill, siden årsmøtet er det høyeste organet i vår organisasjon der alle KANDU-medlemmer kan bestemme fremtiden til KANDU <3

Stille til valg?

Den opprinnelige fristen for å stille til valg var 6. januar, men nå åpnes dørene  igjen for at KANDU-medlemmer per 1. januar 2023 kan stille til valg. Du kan sende en e-post til valg@kandu.no om du kunne tenke deg å sitte i styret eller i kontrollkomiteen. Meld interessen snarest mulig slik at Valgkomiteen får snakket med deg eller den du nominerer i god tid. Les mer om valg på kandu.no/valg.

Du kan se den opprinnelige innkallingen under.

Det er kalt inn til årsmøte i KANDU for 2023. Møtet blir avholdt 20. januar i Oslo. Alle medlemmer i KANDU er velkomne!

Dette årsmøtet skulle blitt avholdt i løpet av 2023, men av flere årsaker har styret sett seg nødt til å forsinke møtet til starten av 2024. Det er fortsatt saker for 2023 som skal behandles på møtet, og det vil bli et eget årsmøte for 2024 senere i året.

Meld deg på, og delta gjerne på sosialt etter årsmøtet!

Sakspapir blir publisert fortløpende under Dokumenter-sida.

Endringsforslag

Fyll ut skjema

Stille til valg?

Mange stillinger skal fylles i år; fra plasser i styret til valgkomiteen og kontrollkomiteen. Se mer på Valg-sida.

Saker til behandling

1. Konstituering
  2. Årsberetninger
  3. Regnskap for fjoråret (2022)
  4. Arbeidsprogram og politisk program for kommende år (2024)
  5. Budsjett for kommende år (2024)
  6. Vedtektsendringer
  7. Valg

Har du stemmerett?

Du må være innmeldt og ha betalt kontingent til KANDU innen 14 dager før årsmøtet. Siden årsmøtet blir avholdt 20. januar er fristen i år 31. desember 2023. Om du ikke har fått innkalling til årsmøtet er du sannsynligvis ikke medlem, og bør fylle ut innmeldingsskjema.

Viktige frister

• Kunne stille til valg: Du må være innmeldt og ha betalt kontingent innen 14 dager før møtet.
  • Stemmerett: Du må være innmeldt og ha betalt kontingent innen 14 dager før møtet.
  • Melde inn saker som ikke står på sakslista til behandling: Sendt inn til kontoret@kandu.no innen 14 dager før møtet.
  • Fremme forslag om kandidater til valg: Sendt til valg@kandu.no innen 14 dager før møtet. Du kan foreslå etter dette også, men de du foreslår har ikke lengre rett til å stille dersom de ikke blir innstilt valgt av valgkomiteen.
  • Forslag til vedtektsendringer: Sendt inn til kontoret@kandu.no innen 14 dager før møtet.

Reisedekning?

Vi vil at du skal delta uavhengig av din personlige økonomi, og har satt av en pott for å dekke reise for de som har behov for reisedekning. Kontakt oss for å få dekka reise via denne. Merk at bare billigste reisemåte (typisk tog fra Trøndelag og sørover) blir dekka.

Categories: SISTE NYTT